środa, 28 września 2011

4 wyjątkowe jadalnie

Dziś pogoda coś nie dopisuje, czyżby jesień :( A gdzie latooo...


Ale nie o pogodzie dziś, chce z Wami podzielić się 4 wnętrzami jadalni, które wywarły na mnie dość duże wrażenie przyznam, że żadnym bym nie pogardziła. Dla mnie po prostu super, jestem wielbicielem jasności, przestrzeni, czystości, wręcz minimalizmu, nowoczesności, dlatego też te wnętrza wywarły na mnie tak duże wrażenie. I oczywiści nie obędzie się bez osłon na okna, można podpatrzeć jak to robią profesjonaliści. Trochę przyjemności dla okna tez się należy... miłego oglądania.







Wszystkie foto pochodzą ze strony : www.housetohome.co.uk

2 komentarze:

  1. Mi się wszystkie podobają, są boskie, akuracik w moim stylu takie jaśniutkie, aż miło. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ciesze się że się podobają, już niedługo kolejne wpisy, będzie kolorowo i wiosennie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...